Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

SEMESTER!!!

Av Ewelyn - 22 oktober 2008 18:27

Nu har ja haft semester i 3 dagar och tiden bara rinner iväg. I måndags var jag med min vännina E å hennes söner som är 3 veckor gammal respektive 4 år. Hennes yngsta e bara för söt jag fick mata honom och gosa med honom bra länge. Lyckades få honom att sova och vara lugn under blöjbytet det är inte så vanligt tydligen.


I tisdags var jag med en kollega som också nyligen fått barn hennes dotter är 6 veckor gammal och också extremt söt. Lyckades få henne att somna och vara lugn med. Jag har uppenbarligen den förmågan på andras barn. Vilket kanske inte är så konstigt när ja e så barnkär.


Idag onsdag har jag varit med T större delen av dagen. Det är alltid lika kul han är en sån mysig människa. Jag trivs verkligen i hans sällskap, men jag antar att det är för tidigt att säga hur det kommer sluta. Men vi hoppas på bra slut i alla fall.


Imorgon ska jag till läkaren med min fot och kolla upp den. Har haft ont i den ganska länge nu och det har dom senaste dagarna bara blivit värre. Så jag hoppas att det går bra och inte blir allt för negativt i alla fall.


Fredag då sista dagen på semestern om man bortser från helgen. Då ska jag till polisen inne i stan för att fixa nytt ID kort. Mitt utgår i början på november så det är nog hög tid att fixa ett nu. Hoppas bara jag hinner få det innan den andra inte är giltig längre.


Vi hörs igen efter semester/helgen

 
 
Ingen bild

lärkan

23 oktober 2008 20:59

Hej tjejen det var kul att se dig idag. Men ja vågade inte fråga när vi sågs så ja frågar nu feg som ja e hehe är du gravid igen?? :S vet att det är en konstig fråga men ja jag vet inte tyckte det såg ut som det. Om jag har fel så ber ja om ursäkt för att ja typ sagt att din mage var rundare ;)

 
Ingen bild

Ewelyn

25 oktober 2008 07:01

Haha jasså ja du så vitt jag vet så är jag inte det. Magen kanske har blivit rundare jag har ingen aning men men det återstår att se.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelyn - 30 mars 2009 21:52

Hejsan alla glada bloggläsare jag har skaffat mig en ny bloggsida som jag skriver på. Gillar den designen bättre än här.   Den nya adressen är:   http://ewelyn.devote.se ...

Av Ewelyn - 12 mars 2009 10:51

Jaha då var det dags igen. I fredags var jag till en ortoped (remitterad från previa läkare till en annan previa läkare) *suck* min uppfattning av besöket var att enligt honom kunde mina besvär inte alls vara det som jag trodde att det var utan låg h...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 13:43

Nu har jag tröttnat på den här jäklaabort debatten alla har åsikter å tankar om det. Men alla tvingar inte resten av befolkningen att höra dom. Jag är varken för eller emot tycker att det är kvinnans val men självklart blir ja upprörd när jag hör att...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 09:41

Jag fick idag ett roligt mail som jag inte kan låta bli att dela med mig av     KirurgkonferensEfter en konferens om mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna ien bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom domin på de...

Av Ewelyn - 23 februari 2009 17:17

Min pappa fyller år på måndag nästa vecka och eftersom han är diabetiker började jag fundera på vilken typ av tårta man skulle kunna göra till honom och jag hittade faktiskt ett bra recet när jag googlade runt lite. Så varför inte dela med mig av det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards