Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Mys tjej

Av Ewelyn - 21 november 2008 21:32

Jag har träffat världens goaste tjej vi jobbar tillsammans och kommer så himla bra överens. De bara klicka mellan oss ungefär som när man träffar den rätta i livet. Jag tror ja hittat min själsfrände på vän sidan. Limpan å ja delar inte intressen direkt men det är det som gör det hela så intressant. Det blir aldrig några tråkiga diskussioner utan alltid roliga ämnen. Jag längtar verkligen tills jag vet om blir bebis eller inte för då kan vi sen gå på våran utekväll.


Ja gillar dig bruden önskar jag träffat dig tidigare i livet fast vänta nu de gjorde vi jue på tåget hahaha fast vi visste bara inte om det då ;)


Det blir nog inte bättre än så här jag hoppas verkligen att vi är vänner för livet. Många pussar å kramar till dig min lilla knasmumsa....hahahahahaha

 
 
Ingen bild

Limpan

22 november 2008 20:30

Gumman jag blir ju helt tårögd när jag läste vad du hade skrivit......Ja du är underbar du me, o jag hoppas vår vänskap håller i sig för evigt.....TYCKER OM DEJ......

 
Ingen bild

ewelyn

23 november 2008 10:04

Men vännen jag menar det jag skriver. Du har nästlat dig in å blivit en stor del i mitt liv och där ska du fanimej stanna. Lööv you...

 
Ingen bild

Limpan

23 november 2008 17:44

Ja jag tänker inte gå någonstans......Jag tänker stanna så långe du vill gumman.....Hoppas du gör detsamma....LÖV YOU 2

 
Ingen bild

Ewelyn

23 november 2008 17:50

Klart som faan jag stannar finns inget annat alternativ....lööv you

 
Ingen bild

Limpan

24 november 2008 19:30

Vad glad jag blev nu.....Vill träffa dej snart....Löv you 2....

 
Ingen bild

Ewelyn

26 november 2008 17:51

Ja jag vill se dig me. Nu är allt jätte tungt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelyn - 30 mars 2009 21:52

Hejsan alla glada bloggläsare jag har skaffat mig en ny bloggsida som jag skriver på. Gillar den designen bättre än här.   Den nya adressen är:   http://ewelyn.devote.se ...

Av Ewelyn - 12 mars 2009 10:51

Jaha då var det dags igen. I fredags var jag till en ortoped (remitterad från previa läkare till en annan previa läkare) *suck* min uppfattning av besöket var att enligt honom kunde mina besvär inte alls vara det som jag trodde att det var utan låg h...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 13:43

Nu har jag tröttnat på den här jäklaabort debatten alla har åsikter å tankar om det. Men alla tvingar inte resten av befolkningen att höra dom. Jag är varken för eller emot tycker att det är kvinnans val men självklart blir ja upprörd när jag hör att...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 09:41

Jag fick idag ett roligt mail som jag inte kan låta bli att dela med mig av     KirurgkonferensEfter en konferens om mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna ien bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom domin på de...

Av Ewelyn - 23 februari 2009 17:17

Min pappa fyller år på måndag nästa vecka och eftersom han är diabetiker började jag fundera på vilken typ av tårta man skulle kunna göra till honom och jag hittade faktiskt ett bra recet när jag googlade runt lite. Så varför inte dela med mig av det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards