Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Är de på väg över??

Av Ewelyn - 4 december 2008 21:15

Dom senaste dagarna har det kännts konstigt mellan mig å T vet inte om det beror på att vi inte setts på en vecka å knappt pratat heller. Eller om det är så att han tar avstånd. Känns bara konstigt i alla fall. Det är inte alltid han svarar på mess. Nä ja är nog bara fånig men tycker inte om att känna så här. Jag har ingen aning om vad han känner för han säger aldrig nånting men det känns som han stöter bort mig. Vet inte om det är så han vill få mig att känna mig eller om det är omedvetet.


Ja du hur sjutton ska vi kvinnor kunna förstå vad karlarna menar när dom pratar i gåtor med en?? Det är nästan varje dag som jag får gissa mig till vad dom menar å det är inte alltid det blir rätt.


Nu lockar sängen för mkt sov gott...

 
 
sarah

sarah

30 december 2008 18:13

you know im here for you gumz !
uppdatera bloggen lite hehe,,

puss o kram
grannen på nr 13 ;P

http://sazzz.blogg.se

 
Ingen bild

Ewelyn

6 januari 2009 18:56

hehe jo kanske de e dags för det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelyn - 30 mars 2009 21:52

Hejsan alla glada bloggläsare jag har skaffat mig en ny bloggsida som jag skriver på. Gillar den designen bättre än här.   Den nya adressen är:   http://ewelyn.devote.se ...

Av Ewelyn - 12 mars 2009 10:51

Jaha då var det dags igen. I fredags var jag till en ortoped (remitterad från previa läkare till en annan previa läkare) *suck* min uppfattning av besöket var att enligt honom kunde mina besvär inte alls vara det som jag trodde att det var utan låg h...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 13:43

Nu har jag tröttnat på den här jäklaabort debatten alla har åsikter å tankar om det. Men alla tvingar inte resten av befolkningen att höra dom. Jag är varken för eller emot tycker att det är kvinnans val men självklart blir ja upprörd när jag hör att...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 09:41

Jag fick idag ett roligt mail som jag inte kan låta bli att dela med mig av     KirurgkonferensEfter en konferens om mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna ien bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom domin på de...

Av Ewelyn - 23 februari 2009 17:17

Min pappa fyller år på måndag nästa vecka och eftersom han är diabetiker började jag fundera på vilken typ av tårta man skulle kunna göra till honom och jag hittade faktiskt ett bra recet när jag googlade runt lite. Så varför inte dela med mig av det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards