Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Typiskt

Av Ewelyn - 6 januari 2009 18:56

Oj det var ett bra tag sen jag skrev senast har haft mycket att tänka på. Efter missfallet så tog det inte helt oväntat slut med T. Jag var rätt nere ett bra tag efter men har börjat hämta mig lite smått.


Har däremot mått illa sen juldagen det har varit riktigt jobbigt. Gjorde i uteslutande syfte ett gravtest för en vecka sen men testet gav mig ett pluss. Så mkt för min teori om magsjuka *suck* nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det bästa just nu vore en abort men jag klarar nog inte av det sen tror jag inte T vill att jag gör en heller. Men samtidigt måste jag tänka ekonomiskt, och på så sätt kommer de inte gå så bra. Sen vette fasiken om jag kommer orka heller. Jag har två stycken redan som jag tar hand om själv kommer jag verkligen orka med en tredje. Samtidigt känner jag att när jag gått och mått så här illa så länge som jag gjort ska jag verkligen inte få "lön för mödan"??


Som sagt jag har inte en blekaste aning om va sjutton ja ska göra. Jag och T måste sätta oss ner och prata tror nog att jag kommer fatta mitt beslut efter vad han säger...beroende på hur och vad han säger....inte mkt som kommer få mig ändra min uppfattning just nu i alla fall och jag lutar åt en abort.

 
 
Sarah

Sarah

9 januari 2009 10:12

you know im here for you darling !
vet vart jag bor och har mitt nr.
jag står vid din sida vad du än bestämmer dej för de vet du gumz.
Förstår att de e skiit jobbigt, men tror att de du väljer är de bästa.

puss o kram "grannen"

http://sazzz.blogg.se

 
Cazzandra

Cazzandra

9 januari 2009 15:14

Fin blogg Ewelyn :)

lycka till med "de" i magen..
Finns här oxå.
Puss /C

http://caazz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelyn - 30 mars 2009 21:52

Hejsan alla glada bloggläsare jag har skaffat mig en ny bloggsida som jag skriver på. Gillar den designen bättre än här.   Den nya adressen är:   http://ewelyn.devote.se ...

Av Ewelyn - 12 mars 2009 10:51

Jaha då var det dags igen. I fredags var jag till en ortoped (remitterad från previa läkare till en annan previa läkare) *suck* min uppfattning av besöket var att enligt honom kunde mina besvär inte alls vara det som jag trodde att det var utan låg h...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 13:43

Nu har jag tröttnat på den här jäklaabort debatten alla har åsikter å tankar om det. Men alla tvingar inte resten av befolkningen att höra dom. Jag är varken för eller emot tycker att det är kvinnans val men självklart blir ja upprörd när jag hör att...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 09:41

Jag fick idag ett roligt mail som jag inte kan låta bli att dela med mig av     KirurgkonferensEfter en konferens om mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna ien bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom domin på de...

Av Ewelyn - 23 februari 2009 17:17

Min pappa fyller år på måndag nästa vecka och eftersom han är diabetiker började jag fundera på vilken typ av tårta man skulle kunna göra till honom och jag hittade faktiskt ett bra recet när jag googlade runt lite. Så varför inte dela med mig av det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards