Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Ewelyn - 15 oktober 2008 21:07

Idag har jag haft världens kalabalik på jobbet precis som det varit den senaste veckan. Ända sedan jag fick ansvaret för projektet på jobbet har min telefon gått varm. Tror jag har laddat den 2 ggr om dagen sen måndags förra veckan.

Men kul är det åkte med en av arbetsledarna för station i helgen och fixade och vi hade jättekul. Men trött var jag.


Jag satt med två av mina chefer och gick igenom dokumentationen jag har gjort och fick bara positivt gensvar vilket var kul men leder tyvärr inte till bättre jobb. Men snacka om lycka då dom bara älskade det jag hade gjort.


Tågen har rullat idag med förseningar, imorse var det ett pendeltåg som gick sönder därav alla förseningar sen har vi lövhalka som slår till varje år. Tåget kan inte bromsa ordentligt utan slirar på spåret vilket tillverkarna borde tänkt på men men.


Nu är det bara 7 månader kvar till min läkar tid på danderyd ser framemot det med spänning men är samtidigt otroligt nervös operationen kommer ske någon/några månader efteråt. Jag vet att den kommer bli lyckad men vägen till målet är så otroligt långt och jag vet fortfarande inte vart mina barn ska ta vägen. Men jag har tid på mig att lösa det och hoppas att jag klarar av det.


På fredag blir det tredje dejten med T hoppas på lite raka besked nu bara. Det känns jättebra just nu och jag vill att det ska fortsätta framåt i den riktning vi börjat. Förra gången stannade han kvar över natten och jag tror det blir en övernattning i helgen med men det återstår att se. Jag tycker verkligen om honom så jag hoppas det går vägen mellan oss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards