Alla inlägg under november 2008

Av Ewelyn - 26 november 2008 17:52

Jaha då har man varit hos läkaren idag och fått det konstaterat att blödningen jag hade för ett par veckor sedan var det fruktade missfallet som jag misstänkte. Det känns fruktansvärt tungt just nu och kan bara gissa mig till hur T känner.

Känns som hela världen skakats om. Jag är riktigt tacksam för mina underbara töser just nu och tänker verkligen njuta av dom ikväll. Men sen när dom sover då kommer tårarna. Har redan fällt ett par men tur var hade ja O med mig också och han har alltid kunnat trösta mig så ja fick en kram så de kändes lite bättre. Tror att T behövde lite tid själv för att smälta allt hoppas bara han klarar av det och att förlusten inte blir lika jobbig för honom som för mig. Vi höll om varann när vi kom hem igen och det hjälpte en del det med men det är ändå tungt speciellt nu när jag sitter ensam i soffan med tankarna. Ja hoppas allt känns bättre imorrn.

Av Ewelyn - 21 november 2008 21:32

Jag har träffat världens goaste tjej vi jobbar tillsammans och kommer så himla bra överens. De bara klicka mellan oss ungefär som när man träffar den rätta i livet. Jag tror ja hittat min själsfrände på vän sidan. Limpan å ja delar inte intressen direkt men det är det som gör det hela så intressant. Det blir aldrig några tråkiga diskussioner utan alltid roliga ämnen. Jag längtar verkligen tills jag vet om blir bebis eller inte för då kan vi sen gå på våran utekväll.


Ja gillar dig bruden önskar jag träffat dig tidigare i livet fast vänta nu de gjorde vi jue på tåget hahaha fast vi visste bara inte om det då ;)


Det blir nog inte bättre än så här jag hoppas verkligen att vi är vänner för livet. Många pussar å kramar till dig min lilla knasmumsa....hahahahahaha

Av Ewelyn - 18 november 2008 18:13

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen.


Tycker allt är rätt kasst just nu har inte kännt tecken på graviditet på ett par dagar men började må illa idag å blev super glad över det sen tänkte jag efter ett tag och kom fram till att inte ta ut något i förskott.

Magen känns lite större oxå men vill inte hoppas för mycket heller. Gud det är lite jobbigt det här.


Jag är nog världens största fegis dessutom. Jag kom fram till att jag älskar T nu och hade tänkt säga det i helgen men det blev aldrig av kunde inte finna modet att säga det. Antar att det har med att göra att jag blivit sviken så många gånger. Sen att inte veta om det är ömsesidigt heller klarar nog inte av att ta fler risker.

Men helgen som kommer ska jag i alla fall ta modet till mig att prata framtid i alla fall få veta om vi har ensamrätt på varann eller inte...men antar att vi borde ha det nu med allt som hänt....men man vet jue inte heller.


Andra nyheter jag och mina syskon är vänner igen och det är såååå skönt har saknat dom jättemycket....


Älskar er mina syskon <3 <3 <3 <3 <3

Av Ewelyn - 12 november 2008 19:26

Okej nu vet jag varken ut eller in längre. Började natten till igår att blöda det var inga kraftiga blödningar utan ungefär som en vanlig menstruation fast enligt min standard var det mindre än vanligt. Ringde till sjukvårdsupplysningen och dom sa att jag inte behövde oroa mig det kunde vara så i början på graviditeten men sen upptäckte jag en liten klump så jag började misstänka det mer å mer.


Idag blöder jag fortfarande men det är inte lika mycket som om jag skulle ha mens och inga fler klumpar har kommit så jag vet inte vad jag ska tro. Hoppas verkligen att det inte är så och att jag får behålla barnet.


Känns jobbigt när jag å T diskuterar kring detta för jag ser hur mycket det tar på honom. Han vill oxå verkligen ha det här barnet. Än så länge har ja symptomen kvar i alla fall men det kan jue dröja dagar innan det försvinner. Detta tar mycket psykiskt att inte veta och jag vet inte hur jag ska tackla det heller.


Känner bara att jag vill krypa ihop i ett hörn å gråta en skvätt utan att behöva tänka på andra men det går inte, har jue mina 2 underbara töser att tänka på.


Nu orkar jag inte prata om det något mer utan jag uppdaterar så fort jag vet mer...

Av Ewelyn - 9 november 2008 21:50

Fick idag en dikt av en vän tyckte den var värd att dela med mig.


gud som haver cheva kär, se till mig som gasglad är, vart jag mig i värden vänder, skall jag göra svarta ränder, snuten kommer för fort det går, hoppas jag inte böter får.


Bye the way the latest news


Jag och T har blivit seriösa (hoppas jag) hehehe det känns så i alla fall i vilket fall som helst så ryktet sprids fortare än elden så alla vet snart om det i alla fall. Vi väntar tillökning till juli.


Jag förväntar mig inga lyckoönskningar ännu känns för tidigt för det men efter nyår är det välkommet ;)

Av Ewelyn - 2 november 2008 18:44

Är det någon mer än jag som funderat på reklamen från Crime medicine va i helvete är det för reklam??

Vem är dum nog att gå på den reklamen över huvudtaget?? Precis som om man kan köpa amfetamin receptfritt och lagligt via en hemsida.

Jag funderade på om den siten ens fanns och var helt enkelt tvungen att kolla upp det och gissa vad den finns men den är blank. Vilket bevisar att man måste vara en fullkomlig idiot om man går på reklamen och tror att man kan köpa receptbelagd medicin utan recept på en hemsida lagligt.


Har träffat T en snabbis i helgen de kändes som om det var en snabbis i alla fall. Han kom i lördags kväll kollade lite på datan å så gick vi å la oss sen åkte han tidigt imorse fick inte så mkt tid över att prata alls.


Åkte till Ikea med barnen kommunalt vilket jag grovt ångrar Linn lyssnade inte för fem öre och Maja var allmänt gnällig hela resan utom den korta stunden hon faktiskt sov. Men jag fick tag på det jag var ute efter vilket var bra.


Nu ska jag försöka få Maja att sova hon är otroligt trött men bara vägrar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards