Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Vilken konstig dag

Av Ewelyn - 18 oktober 2008 22:07

T kom igår å lagade mat till mig å Maja väldigt trevligt jag passa på att ta en dusch å han passa på att leka "peeping tom" hehe men det gjorde inget hade aldrig gått in i duschen om jag inte kunde hantera att visa mig naken för honom. Vi hamna i en konstig diskussion inatt om politik och eu samt emu ojoj vilka skilda uppfattningar vi har men det är lite roligt. VI diskutera i över en timme tror jag. Slutade med att jag sa åt honom att han inte var rättvis som startade en sån seriös diskussion när jag var trött å klockan var mycket. Kom i säng vid halv ett å fick sova till halv sju. Maja sov hela natten så skönt. Imorse satt vi och försökte få ordning på varför hans dator inte kunde ansluta till mitt trådlösa men det slutade med att vi kopplade in internet med sladd på hans bärbara.

Efter att han åkt slocknade Maja och sov i 3 timmar. Det är inte vanligt jag försökte väcka henne men hon ville absolut inte vakna. Så vi får se hur natten blir. Förhoppningsvis sover hon bra ändå.


Tänkte på M idag igen hoppas på att få se honom snart men vet inte riktigt när det blir. Men men det blir när det blir helt enkelt.


Imorrn ska ja till våran brandstation med Maja å några vänner. Dom har öppet hus å de kan va kul att se. Var så länge sen jag såg en brandstation senast sen har ja en svaghet för söta killar i uniform hehe hoppas på att det inte bara e gamlingar som jobbar där då hahaha.


Nu är ja ledig från jobbet i en vecka men har lite saker att stå i. Ska hälsa på T hemma hos honom. Det är en rätt lång resväg dit fast ja tar fjärrtåget då e ja där på 40 min. Ska hälsa på en kompis i Märsta oxå som rätt nyligen fick barn ska bli kul.


Har ingen koll på hur det har varit i pendeltrafiken idag då jag varit ledig men ska försöka kolla läget ändå trots att jag är ledig. 


Nu e de läggdax så ögonen inte går i kors å man pallar med morgondagen natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelyn - 30 mars 2009 21:52

Hejsan alla glada bloggläsare jag har skaffat mig en ny bloggsida som jag skriver på. Gillar den designen bättre än här.   Den nya adressen är:   http://ewelyn.devote.se ...

Av Ewelyn - 12 mars 2009 10:51

Jaha då var det dags igen. I fredags var jag till en ortoped (remitterad från previa läkare till en annan previa läkare) *suck* min uppfattning av besöket var att enligt honom kunde mina besvär inte alls vara det som jag trodde att det var utan låg h...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 13:43

Nu har jag tröttnat på den här jäklaabort debatten alla har åsikter å tankar om det. Men alla tvingar inte resten av befolkningen att höra dom. Jag är varken för eller emot tycker att det är kvinnans val men självklart blir ja upprörd när jag hör att...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 09:41

Jag fick idag ett roligt mail som jag inte kan låta bli att dela med mig av     KirurgkonferensEfter en konferens om mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna ien bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom domin på de...

Av Ewelyn - 23 februari 2009 17:17

Min pappa fyller år på måndag nästa vecka och eftersom han är diabetiker började jag fundera på vilken typ av tårta man skulle kunna göra till honom och jag hittade faktiskt ett bra recet när jag googlade runt lite. Så varför inte dela med mig av det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards