Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

Jobbet/livet

Av Ewelyn - 17 oktober 2008 10:44

Sitter på jobbet och ska egentligen arbeta men jag har så mycket att göra och ingen inspiration eller fokus förmåga what so ever. Mina chefer har varit förbi för att kolla läget så att allt är klart till kl 13.00 då dom ska ha möte med SL och redovisa mitt projekt arbete skönt att jag slipper vara med då får dom ta smällarna om det blir några :p men jag är ganska övertygad om att det ska gå bra och SL ska bli nöjda så jag är inte orolig alls. Kan med gott samvete smita hem tidigare så jag hinner städa innan T kommer. Ska bli så mysigt.


Har tänkt väldigt mycket på M på sista tiden och jag saknar honom mycket. Pratade med honom i luren igår och han hade det bra. Lite tråkigt att han bara åkt på natt jobb denna månad då hinner man inte se honom alls. Men men kanske hinner ja träffa honom nästa vecka när jag har semester. Har inte planerat hela veckan än så nog ska jag hinna med honom alltid. Jag hoppas på det i alla fall.


Det är egentligen min helg i helgen med Linn men jag å hennes far bytte helger så hon ska dit idag. Han hämtar på dagis, fick säga hejdå för helgen redan imorse när jag lämnade. Men det gick bra hon var sitt vanliga glada jag när vi kom dit å det var skönt.


Lite småstrul i trafiken som vanligt tågen är inställda mellan södertälje och gnesta för att det är fel i ställverket ute på linjen. Men det är sånt som händer teknikens under ledningar går sönder haha.


Nä nu måste jag fortsätta jobba innan det är försent så jag inte hinner klart alls.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelyn - 30 mars 2009 21:52

Hejsan alla glada bloggläsare jag har skaffat mig en ny bloggsida som jag skriver på. Gillar den designen bättre än här.   Den nya adressen är:   http://ewelyn.devote.se ...

Av Ewelyn - 12 mars 2009 10:51

Jaha då var det dags igen. I fredags var jag till en ortoped (remitterad från previa läkare till en annan previa läkare) *suck* min uppfattning av besöket var att enligt honom kunde mina besvär inte alls vara det som jag trodde att det var utan låg h...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 13:43

Nu har jag tröttnat på den här jäklaabort debatten alla har åsikter å tankar om det. Men alla tvingar inte resten av befolkningen att höra dom. Jag är varken för eller emot tycker att det är kvinnans val men självklart blir ja upprörd när jag hör att...

Av Ewelyn - 24 februari 2009 09:41

Jag fick idag ett roligt mail som jag inte kan låta bli att dela med mig av     KirurgkonferensEfter en konferens om mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna ien bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom domin på de...

Av Ewelyn - 23 februari 2009 17:17

Min pappa fyller år på måndag nästa vecka och eftersom han är diabetiker började jag fundera på vilken typ av tårta man skulle kunna göra till honom och jag hittade faktiskt ett bra recet när jag googlade runt lite. Så varför inte dela med mig av det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards